|

Klantenservice

Bestellen

Deze webshop is speciaal gemaakt voor u, als lid van KBO NH, zodat u kunt profiteren van extra ledenvoordeel op uiteenlopende producten. Via onze shop kunt u direct een bestelling plaatsen. Heeft u een product gezien dat u wilt bestellen? Voeg het artikel dan toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens de winkelwagen bekijken of in de shop blijven om nog een artikel toe te voegen. In de winkelwagen kunt u klikken op 'Bestellen' om door te gaan met de aankoop van het product. Aan de linkerkant vult u uw gegevens in, in de getoonde velden. Heeft u al een account? Dan kunt u inloggen, zodat uw gegevens direct verschijnen. Heeft u geen account maar wilt u zich wel registreren? Dan kunt u dat ook op deze pagina doen. De volgende stap is het selecteren van de betaalmethode: iDEAL of bankoverschrijving.

Betaalmethode iDEAL
Kiest u voor iDEAL? Selecteer dan de bank waarmee u wilt betalen, controleer uw bestelling aan de rechterkant en klik op 'Kopen' als alles goed is ingevuld en u de bestelling wilt afronden. De bestelling is succesvol afgerond als het bedrag is afgeschreven en u van ons een bevestiging per e-mail heeft ontvangen. 

Betaalmethode bankoverschrijving
Kiest u voor bankoverschrijving? Dan dient u rekening te houden met € 2,50 extra kosten per bestelling. Deze extra kosten worden berekend vanwege de extra administratieve werkzaamheden die voor ons van toepassing zijn. Na het plaatsen van de bestelling met bankoverschrijving kunt u het bedrag overmaken. Hoe u dit kunt doen, ontvangt u per e-mail. Houdt u er rekening mee dat het ca. 2 werkdagen kan duren voordat uw betaling is verwerkt in ons systeem, vanwege de handmatige afhandeling hiervan. Als wij het openstaande bedrag niet binnen 14 dagen ontvangen hebben, wordt de order automatisch geannuleerd. Een bestelling wordt pas verzonden als het volledige bedrag van de bestelling is voldaan. 

Vul bij het plaatsen van een bestelling nooit het afleveradres van een pakketpunt in. Indien u de bestelling bij een pakketpunt wilt laten bezorgen, dan kunt u dit naderhand aangeven via de website van de vervoerder. Welke vervoerder dit is, vindt u in de track & trace-informatie die u via de e-mail ontvangt zodra de bestelling verzonden is.

Verzending

Zodra u een bestelling heeft geplaatst, gaan wij zo snel mogelijk voor u aan de slag. In de meeste gevallen wordt uw pakket binnen enkele werkdagen geleverd. Er gelden echter uitzonderingen, zoals voor producten die u kunt bestellen als pre-order bijvoorbeeld. Bij deze producten staat vermeld wanneer u deze op zijn vroegst in huis kunt verwachten. Zodra uw pakket verzonden is, ontvangt u een track & trace-code per e-mail, zodat u kunt volgen wanneer uw bestelling precies wordt geleverd.

Bij het bestellen van meerdere producten kan het voorkomen dat u deze niet als één pakket ontvangt. De items in onze webshop komen namelijk uit verschillende distributiecentra. We proberen zoveel mogelijk de bestellingen in één verzenddoos op te sturen om de ecologische impact te verkleinen. Houdt u er echter rekening mee dat deelleveringen voorkomen. Wij hopen op uw begrip.

Retourneren

Wij hopen natuurlijk dat u goed heeft nagedacht voordat u de bestelling plaatst en dat u de productinformatie goed gelezen heeft om verrassingen te voorkomen. Dan nog kunt u een bestelling natuurlijk ook retourneren, mocht deze niet naar wens zijn.

Een product retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst, maar let op: de kosten voor retourneren zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen ca. € 7,25 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van de vervoerder van uw keuze. Vanwege de impact die retourneren met zich meebrengt voor o.a. het milieu zijn wij genoodzaakt deze regel door te voeren. Wij hopen op uw begrip.

Het retourproces stap voor stap:
1. Om uw bestelling terug te kunnen sturen dient u allereerst het herroepingsformulier in te vullen. Dit formulier kunt u hier terugvinden. Vul alle gevraagde gegevens in en verstuur het formulier. U ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij uw herroeping in goede orde ontvangen hebben. Let op, dit is nog geen goedkeuring van uw herroeping!

2. Zodra uw herroeping is goedgekeurd, ontvangt u van ons de retourinstructies. Deze e-mail kunt u binnen ca. 2 werkdagen verwachten. Hierin geven wij precies aan hoe u het pakket kunt terugsturen. Gezien het retourproces per product kan verschillen, kunnen wij u pas na aanmelding van het product duidelijker informeren.

3. Zodra u uw retour heeft aangemeld heeft u nogmaals 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Zodra uw retour in goede orde is ontvangen door ons, ontvangt u binnen 14 dagen het aankoopbedrag (en de verzendkosten) terug op het rekeningnummer waarmee u ook de aankoop heeft gedaan. De verzendkosten worden enkel terugbetaald als de gehele bestelling wordt geretourneerd.

Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking geretourneerd worden. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te verkopen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Klachtenafhandeling

Wordt een product beschadigd geleverd? Dan vragen wij u vriendelijk dit via [email protected] of 088-800 98 96 aan ons te laten weten vóórdat u het product terugstuurt. Alleen dan kunnen wij het defect in behandeling nemen volgens ons garantiebeleid.

Heeft u verder nog vragen over de bestelprocedure of uw bestelling? Bekijk in dat geval onze pagina met veelgestelde vragen of neem contact met ons op. Onze klantenservice is bereikbaar van maandag tot en met donderdag van 10.00 tot 16.00 uur.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »